Dutch (nl-NL)
French (fr-FR)
Dutch (nl-NL)
English (en-GB)

Algemene voorwaarden

Leveringsvoorwaarden

Verkoper

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle producten die online worden gekocht bij Wijndomein Ravenstein. (Hierna genoemd als de verkoper).

Wijndomein Ravenstein
Kruisekestraat 296
8940 WERVIK

Prijs en betaling

Na de aankoop en betaling krijgt de klant een bevestigingsmail.
Alle prijzen op deze website zijn uitgedrukt in Euro, inclusief BTW en exclusief verzendingskosten (tenzij anders vermeld bij het artikel). 
De prijzen vermeld op het ogenblik van de bestelling zijn bindend.
De betaling is enkel mogelijk via de aangeboden betaalmethodes op de website, en gebeurt via een beveiligde verbinding. 

Verzending & levering

Het product wordt zorgvuldig verpakt en binnen de week verzonden naar de koper. Als de koper een verkeerd adres heeft opgegeven voor de levering, zijn de eventuele extra verzendingskosten ten laste van de koper.
De levertijd bedraagt maximum 3 dagen. In geval van zichtbare beschadigingen bij de levering moet de koper de zending ‘als beschadigd’ weigeren bij levering.  

Retourneren & ruilen

Recht van teruggave 

De klant kan enkel de goederen teruggeven indien de flessen niet werden geopend.  De reeds geopende goederen kunnen niet worden teruggenomen.  De vraag tot teruggave moet schriftelijk worden meegedeeld.

Retourvoorwaarden

Als u niet-geopende artikelen retourneert, gebeurt dit op kosten van de koper.  De eventuele kosten voor de terugname zijn ten laste van de koper.

Retourneren in verband met een klacht

Wij behandelen producten en bestellingen met de grootste zorg. Toch kan er wel eens iets misgaan: een verkeerd artikel dat per ongeluk verzonden is, een bestelling die tijdens de verzending beschadigd geraakt is, enz.
Eventuele klachten dienen ons zo snel mogelijk en uiterlijk binnen de 5 werkdagen na ontvangst artikelen per aangetekende brief gemeld te worden. Neem vóór de terugzending contact met ons op want de klacht moet duidelijk zichtbaar en kenbaar worden gemaakt. Bij een gegronde klacht kunt u het artikel gratis terugsturen. Heeft u een eventuele klacht te laat ingediend, dan zijn wij gerechtigd alle kosten voor de reparatie of vervanging, inclusief administratie- en verzendingskosten, in rekening te brengen. 

Opmerkingen

Bij eventuele betwistingen is alleen de handelsrechtbank van ons rechtsgebied bevoegd.